Wednesday 28 December 2011

Roosbeef

Dit is echt de laatste post vandaag, haha. Ik luister al een poosje naar Roosbeef. Roosbeef is een band die bestaat uit 5 personen, waarvan Roos Rebergen de zangeres is. Ik ken ze via de documentaire de boerderij. De boerderij werd gesloopt waar Roos in woonde. Sinds ik die documentaire heb gezien ging ik ook steeds meer naar de muziek luisteren. Toen ik hoorde dat Roosbeef 1 december in Apollo (Emmen) kwam, kocht ik gelijk samen met een vriendin kaartjes. Het optreden was echt geweldig, ze deden bijvoorbeeld de liedjes: nachtauto, iets teveel wij(n), denk aan jou, meisjes, twijfelaar en de boerderij deel 2. Wat ik zo mooi vind aan de muziek is de teksten die gewoon lekker random zijn, hoe de hele band gevoel in de muziek legt en de afwisselingen, het contrast tussen hard en zacht, licht en donker. Het mooiste liedje is naar mijn mening: twijfelaar





No comments:

Post a Comment