Friday 23 December 2011

Hoi

Aangenaam, de naam is Joyce. 15 jaar en ik kan een beetje raar doen. Ik heb mijn vorige 2 blogs verwijderd, omdat die alleen maar depressief waren, haha. Ik hou van muziek en poëzie. Ik hou ervan om gewoon dingen op te schrijven, en de woorden het werk te laten doen. Ook hou ik van kleren en dromen over lange reizen. Mijn goede voornemen voor het volgende jaar is stoppen/minderen met roken en alles optimistischer bekijken. Moet lukken toch? Mijn blog zal daarom vooral bestaan uit mooie dingen, en de doelen die ik wil bereiken in het leven. Ook zal het vol staan met mooie muziek en ''fashion''. Meer van wat ik zelf mooi vind en het de moeite waard vind het te delen. Ik hoop dat jullie je vermaken op mijn blog (als er ooit iemand op komt). Veel liefs, Joyce!


No comments:

Post a Comment