Wednesday 28 December 2011

28 december

''Hielp je de wind, want hij kan het niet alleen'' Roosbeef
Oké, het kerstfeestje was gister toch wel leuk en gezellig. Met een paar vriendinnen, normaal ga ik alleen maar met jongens om. Maar toch, gister alleen maar meiden, en het was leuk! Alhoewel, misschien kwam dat ook wel een beetje door de drank haha :') En ik heb zo'n zin in Waylon! Haha, daar ga ik 12 januari in Apollo.




Ik ging trouwens ook nog nieuwe foto's op mijn mobiel zetten en de oude eraf halen. Al die herinneringen. Met jou. Die foto's die ik zag van ons lachend in de zon op het gras, ik die jou een kus geeft, jij die mij een kus geeft. Ik mis je zo, maar ja. Het is toch wel beter zo. Maar ik wil je nooit uit mijn leven.
Dat zei je ook tegen mij vanmiddag, ik moest bijna huilen. Zo lief vind ik je.
Ik hou van je.


3 comments:

  1. haha, die foto's zijn leuk. :D
    en dat laatste stukje. ik word er stil van.

    ReplyDelete
  2. Hahaha ja ik ook. Soms typ ik gewoon iets, dan denk ik er niet bij mij en dan lees ik het na en denk ik holyshit. Dit is echt precies wat ik denk :p

    ReplyDelete
  3. dat je er niet bij nadenkt maakt het denk ik ook zo speciaal en mooi. :)

    ReplyDelete