Monday 26 December 2011

26 december 2011

Zoals je me aankijkt als ik naast je lig. Net zoals op een volle straat, waar iedereen voorbij passeert, maar ik alleen jou zie, die stil staat. En jij die naar mij terugkijkt. Vol verlangens. En ik verlang naar jou.

Ik weet niet hoor, ik vind die kerstdagen echt maar niks. Moet je weer de hele tijd stilzitten en een fake smile opzetten enzo. En je helemaal volvreten tot je buikpijn hebt, en de kerstboom 'liken' haha. Ik haat kerstbomen, ik haat kerst. Geef mij maar zomer, lekker liggen in het gras met muziek op. Of jongens op gitaar. En meezingen enzo. En zwemmen in het koele water, maar dat maakt je niks uit want als je niet in het water ligt is het snikheet. Zomer! Je hebt me verlaten, je kon er niet over praten. Opeens was je weg. 

1 comment:

  1. ik snap echt niet dat mensen niet van kerst kunnen houden! Maargoed, zomer is ook super. :D
    Mooi geschreven trouwens!

    ReplyDelete