Friday 13 January 2012

13 januari 2012

Hoi allemaal, ik ga nu geen foto's bloggen omdat nja, ik daar simpelweg geen zin in heb haha. Gisteren was echt een superdag.

Ik had tussenuur, jij ook. Dus die gingen we samen doorbrengen, heel leuk, boven de etos, omdat we daar droog zaten. Ik zei dat ik je miste, en jij miste mij ook. Ik stak een sigaret op met jouw aansteker. Je keek me aan, en ik keek terug. Die grote blauwe ogen van je, die had ik het ergst gemist. En dat zei ik, en jij miste alles van me. Je hield me vast, en ik voelde me fijn. Al die slapeloze nachten, die tranen, ik vergat het. Ik gaf je een kusje op je wang, en ik keek je weer aan. En toen kuste ik je lippen, en jij kuste terug. Het voelde zo fijn, ik had het zo gemist. Ik ben weer thuis.

Oké, en daarna ging ik naar Waylon met Eline, Silja, Angelo (zie hierboven), en Robin. Het was zo ongelofelijk leuk! Maar goed, morgen dus alle details enzo en foto's. Dus, doei!

2 comments:

  1. Je schrijft erg leuk !
    Leuke blog heb je (:
    xManon

    Wil je ook is een kijkje nemen op mijn blog ? Je mag me natuurlijk volgen als je dat wilt !

    ReplyDelete
  2. wanneer ga je weer bloggen?
    Ik mis je in bloggerland. haha.

    ReplyDelete